Administratief ondersteuner Cliëntenplatform Werk & Inkomen Utrecht. (in loondienst of als ZZP er)

Jonge man achter laptop

Het Cliëntenplatform Werk & Inkomen van Utrecht vertegenwoordigt naar de gemeente toe alle Utrechters die een uitkering van de Participatiewet hebben of die vanuit de Participatiewet recht hebben op Toeslagen en/of hulp bij het vinden van werk.
Om iedereen goed te kunnen vertegenwoordigen halen wij zo veel mogelijk ervaringen op van mensen die te maken hebben met Werk & Inkomen. Dat doen wij door mensen uit te nodigen ons hun verhaal te vertellen en door de samenwerking aan te gaan met alle Utrechtse organisaties die contact hebben met Utrechters in de Participatiewet.

Op basis van de opgehaalde signalen geven wij de gemeente gevraagd en ongevraagd advies over hoe zij regels en beleid kunnen maken die cliënten van Werk & Inkomen vooruit helpen.
We voeren daarvoor op structurele basis overleg met de afdeling Werk & Inkomen van de gemeente Utrecht.

Om ons te ondersteunen zoeken wij een:

Administratief ondersteuner Cliëntenplatform Werk & Inkomen voor 5 uur per week
voor de duur van 4 maanden met uitzicht op continuering

 Taken:

  • optimaliseren van het secretariaat
  • verzorgen van brieven en notities
  • verzorgen agenda en bijbehorende documenten ten behoeve van vergaderingen
  • voorbereiding en verslaglegging van vergaderingen
  • E-mailaccount beheren en iBabs inrichten
  • beheer van het algemeen E-mailadres
  • inrichten sharepoint omgeving
  • beheer website

Wat breng je mee:

  • je hebt tenminste een hbo werk- en denkniveau en werkervaring en een opleidingsachtergrond in secretariële ondersteuning
  • je bent in staat zelfstandig te werken maar je kunt ook goed aangeven wanneer je ondersteuning nodig hebt
  • je bent een zelfstarter en vind het fijn om nieuwe werkstructuren op te zetten
  • je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal
  • je hebt interesse in het werkveld rondom arbeid, inkomen en cliëntenvertegenwoordiging (is een pré)

Wat bieden wij:

  • een inspirerende en interessante werkomgeving in het sociaal domein waar je veel kunt leren
  • de mogelijkheid je eigen werkomgeving vorm te geven  en je creativiteit in te zetten
  • een enthousiast team

De kandidaat behoort bij voorkeur tot een van de groepen met een “afstand tot de arbeidsmarkt.” Dat wil zeggen dat je bijvoorbeeld een arbeidshandicap hebt of al wat langer werkloos bent en een uitkering vanuit de Participatiewet hebt of juist geen recht hebt op die uitkering. Of een combinatie van deze zaken.

Interesse, stuur een sollicitatie mail naar: Roos Hoelen, r.hoelen@solgu.nl

Heb je eerst nog wat vragen bel dan ook met: Roos Hoelen 06-20915820

Bezoek ook alvast onze site

Back To Top